مهرناز کرانی مترجم فرانسه

ترجمه غیر رسمی

ترجمه غیر رسمی زبان فرانسه توسط دفتر ترجمه لینگ ایران

ترجمه غیر رسمی زبان فرانسه
ترجمه غیر رسمی زبان فرانسه

ترجمه متن نیازمند درک عمیق متن توسط مترجم، تسلط برهردو زبان فارسی و فرانسه و همچنین آگاهی از سبک نوشتاری و فرهنگ نویسنده متن است. لینگ ایران تلاش می کند روان بودن متون ترجمه شده را تضمین کرده و اشتباهات احتمالی در ترجمه متن را به حداقل برساند.  زمینه های ترجمه عبارتند از عمومی، فنی و تخصصی، حقوقی، ترجمه متن پزشکی، تجاری، دانشجویی، اداری جهت ارائه در دانشگاه ها، سازمانها، نشریات و مجلات، بروشور و راهنما، مقاله ISI، مقاله IEEE ،یا هر مجله معتبر دیگری، کتاب، مکاتبات روزمره، محتوای یک کاتالوگ، ترجمه متن برای نامه نگاری اداری، تجاری، مستندات، یک تحقیق دانشجویی، پایان نامه، خلاصه نویسی و ترجمه های غیر رسمی دیگر

ترجمه و پیاده‌سازی فایل های صوتی، تصویری و فیلم

ترجمه فیلم، ترجمه پادکست، ترجمه کلیپ و سایر فرمت های چند رسانه ای، ترجمه زیرنویس، پیاده سازی (تبدیل صوت به متن) از فرانسه و به فرانسه.

انواع فرمت های قابل قبول تصویری

WMV/MP4/MOV/FLV/OGG/WEBM/TS/MKV/3GP

انواع فرمت های قابل قبول صوتی

MP3/WMV/WMA

خدمات وب سایت

ترجمه محتوای سایت:  ترجمه فایل های سایت برای ایجاد سایت های چند زبانه و یا  ترجمه محتوای نرم افزار برای تبدیل نرم افزارها از فارسی به فرانسه و بالعکس.

ترجمه بازرگانی و اداری

با توجه به رشد روزافزون اطلاعات و ارتباطات در زمینه امور تجاری و بازرگانی و تبدیل روشهای سنتی به مدرن برای انجام این امور، نیاز به خدمات و سرویسهایی جدید در این زمینه کاملا محسوس است و لینگ ایران به صورت تخصصی به این مهم میپردازد و با ارائه سرویسها و خدمات متنوع به نیازمندیهای مشتریان خود در این زمینه پاسخ گفته و باعث شفاف سازی و تسهیل در امور مبادلات و تبادلات تجاری و اداری مشتریان خود با طرفین خارج از کشور است.

ترجمه اسناد مناقصه ،  ترجمه دستورالعمل ها ، استانداردها ، گزارش ها ، رویه ها، ترجمه برشور و کاتالوگ ،ترجمه نامه نگاریها و مکاتبات تجاری از فارسی به فرانسه و بالعکس در  زمینه های اقتصادی، پزشکی، بهداشتی، بانکی صنعتی و غیره خود را به ما بسپارید.

ترجمه همزمان

ترجمه همزمان حضوری : مترجم همراه شما در جلسه حاضر می شود و به تدریج صحبت ها را ترجمه می کند ویا در نمایشگاهها و سمینارها مترجم شما را همراهی می کند.

  • ترجمه همزمان با هدفون: مترجم از داخل کابین متن سخنرانی را برای مدعوین کنفرانس و یا سمینار ترجمه می کند.

خدمات صفحه آرایی مخصوص شرکت ها

  •  با استفاده از خدمات صفحه آرایی  علاوه بر ترجمه متون تجاری، دفترچه های راهنما، کاتالوگ، بروشور و تمامی مواد تبلیغاتی و ترجمه های غیر رسمی دیگر را به صورت کاملاً آماده برای چاپ دریافت نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ترجمه غیر رسمی زبان فرانسه توسط دفتر ترجمه لینگ ایران، می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۰۵۶۵۳ تماس بگیرید.

تماس با دفتر ترجمه لینگ ایران

به بالای صفحه بردن